KPMG Audit Summer Clash 2024

Möglichkeit auf 2.000 EUR Preisgeld als Team

*** English version below ***

Liebe Studierende,

KPMG bietet in diesem Jahr den hochschulübergreifenden Wettbewerb „KPMG Audit Summer Clash“ an bayerischen Hochschulen auch an der TUM an.

Es bietet sich die Chance auf interaktive Case Studies mit weitreichenden Netzwerkmöglichkeiten.

Die Bearbeitung der Case Studies ist auch auf Englisch möglich.

Bewerbt euch bis Ende April 2024 mit Namen, Universität, Studiengang und Semesteranzahl, um weitere Informationen zum Ablauf und den Teilnahmebedingungen zu erhalten. Es sind Einzel- und Teamanmeldungen (max. 3 Personen pro Team) möglich.

Bewerbungen an folgende Mail Adresse:  de-KPMGsummerclash@kpmg.com

Weitere Infos findet Ihr auch im angehängten Flyer. Hier klicken.

______

KPMG Audit Summer Clash 2024 - opportunity to win EUR 2,000 prize money as a team

Dear students,

This year, KPMG is also offering the "KPMG Audit Summer Clash" inter-university competition at Bavarian universities at TUM.

It offers the chance to work on interactive case studies with extensive networking opportunities.

The case studies can also be completed in English.

Apply by the end of April 2024 with your name, university, degree program, and number of semesters to receive further information on the process and conditions of participation. Individual and team applications (max. 3 people per team) are possible.

Applications should be sent to the following e-mail address: de-KPMGsummerclash@kpmg.com

Further information can also be found in the attached flyer. Click here.